Den 17. Marts afholdte vi ordinært møde i bestyrelsen. I kan finde den nu godkendte protokol derfra her
Husk generalforsamling d. 16. Juni kl 19 i foreningshuset.
Den 17. Marts afholdte vi ordinært møde i bestyrelsen. I kan finde den nu godkendte protokol derfra her
Husk generalforsamling d. 16. Juni kl 19 i foreningshuset.
Skriv et svar